Servis
Pneuservis
- Odborná výměna pneumatik včetně speciálních rozměrů
- Uskladnění sezonních pneumatik nebo kompletů
- Ekologická likvidace Vašich ojetých pneumatik zdarma
- Plnění pneumatik dusíkem
- Kompletní diagnostika TPMS, skladem senzory pro kontrolu tlaku na všechny značky automobilů
DEMONTÁŽ A MONTÁŽ
![Demontáž a montáž demontáž a montáž](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/demontaz_pneu.jpg)
Demontáž a montáž pneumatik provádíme na kvalitních strojích německé výroby Hofmann s podpůrným ramenem a automatickou hlavou. Běžně přezouváme kola extrémních rozměrů, pneumatiky se systémem Runflat nebo sportovní automobily které mají pneumatiky s nízkým profilem a hodně široké, např. Ferrari, Lamborghini nebo Chevrolet Corvette.
VYVÁŽENÍ
![VYVÁŽENÍ VYVÁŽENÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/vyvazeni_pneu.jpg)
Vyvážení provádíme na kvalitních vyvažovačkách německé výroby Hofmann s automatickým načtením velikosti ráfku a přesným umístěním závaží. Tento plně automatický systém eliminuje možné chyby pracovníka při vyvážení. Spolu se speciálním upínáním kola Haweka se jedná o nejlepší způsob správného vyvážení bez následných reklamací i u extrémně velkých a širokých kol. Závaží používáme v top kvalitě, také německé výroby sladěné i barevně s barvou disku a ukryté za loukotí, takže ve většině případů ani není vidět.
SENZORY TPMS
![VYVÁŽENÍ SENZORY TPMS](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/senzory_tpms_pneu.jpg)
U systémů s kontrolou tlaku pomocí senzorů TPMS (tire pressure monitoring system) provádíme u všech takto vybavených vozů kompletní diagnostiku senzorů, resetování a spárování s automobilem. Vedeme skladem senzory pro všechny značky a modely aut. Jejich programování provádíme na počkání. Jsme držiteli certifikátu o absolvování odborného školení o měření a monitorování tlaku pneumatik. Pro lepší funkci systému hustíme pneumatiky vždy dusíkem.
Brzdové centrum
- Profesionální kontrola Vašeho brzdového systému včetně kompletní diagnostiky
- Změření stavu brzdové kapaliny
- Výměna brzdové kapaliny a brzdových segmentů na počkání
- Odstranění zvukových projevů jako je pískání a drnčení při brzdění
DIAGNOSTIKA BRZDOVÉHO SYSTÉMU
![DIAGNOSTIKA BRZDOVÉHO SYSTÉMU DIAGNOSTIKA BRZDOVÉHO SYSTÉMU](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/diagnostika_brzdy.jpg)
Provádíme kompletní diagnostiku brzdového systému, vymazání původních intervalů výměny brzdových destiček a nastavení nových. Měříme stav brzdové kapaliny. U automobilů s elektrickou ruční brzdou po výměně destiček tuto funkci správně nastavíme.
VÝMĚNA BRZDOVÝCH SEGMENTŮ
![VÝMĚNA BRZDOVÝCH SEGMENTŮ VÝMĚNA BRZDOVÝCH SEGMENTŮ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/vymenaBrzd_brzdy.jpg)
Odborně měníme a opravujeme brzdové segmenty, jako jsou destičky, kotouče, brzdové hadičky a brzdové trubičky. Běžné výměny provádíme expresně na počkání. Používáme pouze kvalitní komponenty renomovaných výrobců, jako jsou TEXTAR, JURID, BREMBO, ATE a pokud to lze, vždy dodáváme shodné díly s originální výbavou.
VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY
![VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY VÝMĚNA BRZDOVÉ KAPALINY](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/vymenaKapaliny_brzdy.jpg)
Víte, že brzdová kapalina se musí měnit každé 2 roky? Je to proto, že brzdová kapalina pohlcuje vzdušnou vlhkost a tím se snižuje její bod varu. Při brzdění vzniká teplo, kapalina se extrémně zahřívá, a pokud její teplota překročí bod varu, snižuje se brzdový účinek, a může se stát, že auto přestane brzdit úplně. Mnoho motoristů toto riziko podceňuje.
My Vám změříme bod varu brzdové kapaliny a na počkání kapalinu vyměníme za novou plně automatickým přístrojem ATE, který starou kapalinu zcela nahradí za novou, a to i u novějších vozů, které mají brzdový okruh propojený se systémem jízdní stability, ABS, ASR a dalšími. U moderních automobilů tedy již nelze vyměnit kapalinu běžně známým způsobem, kdy jeden našlapuje pedál a druhý povoluje odvzdušňovací šroubek.
Geometrie
- Kontrola a přesné seřízení geometrie
- Diagnostika a vytisknutí protokolu
PROČ SEŘÍDIT GEOMETRII
![PROČ SEŘÍDIT GEOMETRII PROČ SEŘÍDIT GEOMETRII](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/geometrie.jpg)
Správnost seřízené geometrie určuje postavení kol (odklon a sbíhavost) vůči vozovce. Kontrolovat by se měla alespoň jednou za rok nebo vždy, když máte pocit, že ta díra v silnici, kterou jste vymetli, byla už moc veliká. Špatnou geometrii nejlépe odhalíte na nerovnoměrně a podezřele rychle sjetých pneumatikách. Díky správně seřízené geometrii předejdete celé řadě zbytečných komplikací.
Dobrá geometrie náprav je totiž důležitá pro zachování životnosti pneumatik a přesné ovládání vozu, které je nezbytné pro bezpečnou jízdu.
PŘESNÉ ZAMĚŘENÍ
![PŘESNÉ ZAMĚŘENÍ PŘESNÉ ZAMĚŘENÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/presne_zamereni_geometrie.jpg)
U nás máte jistotu přesného zaměření a správného seřízení geometrie na kvalitním 3D zařízení Hofmann, které nám ani nedovolí chybovat a geometrii nastavit špatně. Před vlastním seřízením také kontrolujeme stav podvozku Vašeho auta, odhalíme případné vůle v čepech a ramenech náprav.
Pečlivě také dbáme na to, aby byl volant po seřízení přesně s osou jízdy, proto před předáním auta zákazníkovi ještě provedeme krátkou zkušební jízdu.
SEŘÍZENÍ, VYTIŠTĚNÍ PROTOKOLU
![SEŘÍZENÍ, VYTIŠTĚNÍ PROTOKOLU SEŘÍZENÍ, VYTIŠTĚNÍ PROTOKOLU](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/serizeni_geometrie.jpg)
Po ukončení prací vytiskneme zákazníkovi protokol, kde je vyznačen stav geometrie před změřením, červenou barvou označeny špatné hodnoty, vedle černou barvou jaké mají být správné hodnoty a za tím zelenou barvou hodnoty po kompletním seřízení. Tak máte Vy jako zákazník jistotu, že máte geometrii dobře nastavenou a že již nebude docházet k nestejnoměrnému a rychlému opotřebování pneumatik, které by se následně prodražilo nutností vyměnit pneumatiky za nové.
Opravy litých kol
- Provádíme opravy litých kol včetně rovnání, leštění a lakování
- Příznivé ceny opravy stanovené individuálně dle rozsahu prací
ROVNÁNÍ
![ROVNÁNÍ ROVNÁNÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/rovnani_kola.jpg)
Vzhledem k nepříliš dobrému stavu našich silnic se může stát, že po projetí nerovnosti na vozovce dojde k deformaci disku kola. Následná jízda s takovým kolem může být nejen nepříjemná přenosem vibrací do volantu, ale chvění také poškozuje ložiska kol, ramena a tlumiče. Není vždy nutné kupovat drahé nové kolo.
My Vám zkontrolujeme rozsah poškození a odborně posoudíme, zda lze ještě takový disk bezpečně opravit bez ztráty pevnosti, a pokud je to možné, disk odborně opravíme. Cena takové opravy se pohybuje od 1 000,- Kč do 1 500,- Kč bez DPH podle rozsahu poškození.
LAKOVÁNÍ
![LAKOVÁNÍ LAKOVÁNÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/lakovani_kola.jpg)
Také se Vám stalo, že jste odřeli kola při parkování, nebo při zajíždění do úzkého podzemního parkoviště někde v centru Prahy? Na kolo se pak nemůžete ani podívat, jak je ošklivé. My provádíme opravu lakováním vždy jen té části, která je poškozena, a to tak, že ani většinou nepoznáte, kde byl lak poškozený.
Cena takového lakování se pohybuje od 500,-Kč bez DPH. Pokud je nutné lakovat komplet celé kolo, cena se pohybuje od 2 000,- Kč do 3 000,-Kč bez DPH.
LEŠTĚNÍ
![LEŠTĚNÍ LEŠTĚNÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/lesteni_kola.jpg)
Máte odřená kola, která mají leštěnou čelní plochu, a leštěný hliník je opatřen pouze bezbarvým krycím lakem?
Žádný problém. Disk kola přeleštíme a leštěný hliník ošetříme nanotechnologií proti další oxidaci.
Cena leštění se pohybuje od 500,-Kč bez DPH.
Rozšiřovací podložky
- Odborná montáž rozšiřovacích podložek
- Decentní zvětšení rozchodu kol od nás vylepší nejen jízdní vlastnosti a design automobilu, ale je i absolutně bezpečné
- Naše rozšiřovací podložky mají homologaci a jsou schválené Ministerstvem dopravy České republiky
PŘED MONTÁŽÍ
![PŘED MONTÁŽÍ PŘED MONTÁŽÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/pred_montazi_podlozkyKola.jpg)
Chcete jednoduchým způsobem vylepšit vzhled Vašeho vozu a máte nepěkně zapadlé disky kol? U nás jednoduché řešení. Nejdřív zaměříme postavení blatníků vůči vnější hraně pneumatiky a litého kola a zvolíme rozšíření rozchodu tak, že kolo ještě nevylézá přes hranu blatníku nebo nárazníku podle schválených norem, které možnost rozšíření povolují.
Naše rozšiřovací podložky od firmy SCC jsou vyrobeny v Německu a jsou schválené i pro montáž a provoz v České republice. Jejich použití je tedy zcela legální a v souladu s předpisy.
MONTÁŽ
![MONTÁŽ MONTÁŽ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/montaz_podlozkyKola.jpg)
Samotná montáž je pak hotová zhruba do 30 minut. Samozřejmostí je důkladné očištění a promazání dosedacích ploch jak u náboje, tak u disku kola. Na všechny běžné značky a modely automobilů máme rozšiřovací podložky ihned skladem v různých šířkách od 3mm do 30mm odstupňované po pěti milimetrech. Upevňovací materiál včetně delších kolových šroubů, nebo svorníků je u nás také vždy skladem v dostatečném množství.
Máme i prodloužené pojistné šrouby proti krádeži kol. Veškerý materiál je německé nebo italské výroby od výrobců, kteří vyrábějí kolové šrouby jako originální výbavu.
PO MONTÁŽI
![PO MONTÁŽI PO MONTÁŽI](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/po_montazi_podlozkyKola.jpg)
Po montáži je hned vidět jak se vylepšil celkový vzhled Vašeho automobilu. Vozidlo je tak i stabilnější a má lepší jízdní vlastnosti, hlavně v zatáčkách. Dokonce se vylepší i komfort vozu. Protože podložky jsou vyrobeny z velice lehké ale přitom pevné slitiny hliníku a magnesia, nedochází k nadměrnému zatížení ložisek kol a dalších komponentů nápravy.
Po designové stránce sjednotíme i barvu podložky a kolových šroubů, tedy pokud máte např. černá kola, montujeme podložky i kolové šrouby v černém povedení. Povrchová úprava je u podložek šedý nebo černý elox a u šroubů černý nebo stříbrný pozink, takže je také zaručena výborná ochrana proti korozi.
Diagnostika
- Zjištění závady diagnostikou BOSCH pro všechny značky automobilů
- Vymazání a nastavení servisních intervalů
- Vytisknutí protokolu s výčtem závad a historií
NASTAVENÍ SERVISNÍCH INTERVALŮ
![INTERVALY INTERVALY](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/intervaly_diag.jpg)
HISTORIE ZÁVAD
![MONTÁŽ MONTÁŽ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/historie_diag.jpg)
KOMPLETNÍ KONTROLA
![KOMPLETNÍ KONTROLA KOMPLETNÍ KONTROLA](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/kompletni_kontrola_diag.jpg)
Oprava čelního skla
- Opravy prasklin čelního skla na počkání cca do 60 minut
- Odborná oprava vrátí sklu původní pevnost a stabilitu
- Vydáváme certifikát o odborné opravě, vozidlo tak projde STK
LOKALIZACE POŠKOZENÍ
![LOKALIZACE POŠKOZENÍ LOKALIZACE POŠKOZENÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/poskozeni_skla.jpg)
Využijte možnosti opravy čelního skla a to ve špičkové kvalitě a uchraňte své vozidlo před možným poškozením. S pomocí špičkové technologie kterou používáme je možné velmi kvalitně opravit autosklo bez ohledu na stáří a tvar praskliny a to až do průměru 10cm! Ve všech případech totiž nemusí být provedena pouze výměna autoskla, která vlivem lidského faktoru představuje pro vozidlo riziko poškození karoserie a možnost vzniku netěsností.
Navíc z připojištění čelního skla vám každá pojišťovna opravu praskliny uhradí ve 100% výši, tedy bez nutnosti hradit spoluúčast.
OPRAVA ČELNÍHO SKLA
![OPRAVA ČELNÍHO SKLA OPRAVA ČELNÍHO SKLA](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/oprava_skla.jpg)
Pomocí kvalitní německé technologie PS Service Systeme, která je schválena i Ministerstvem dopravy ČR se dá opravou praskliny do 1 hodiny dosáhnout obnovení původní pevnosti a stability autoskla, aniž by musel být provedena výměna. Bez problémů opravíme i čelní skla se zabudovaným vyhříváním. Nelze opravit pouze praskliny, které končí přímo u okraje skla, protože z praskliny se nejdřív odsává vzduch a poté je do praskliny vtlačována opravná pryskyřice, a to pod tlakem 15 bar.
VÝSTUPNÍ KONTROLA
![VÝSTUPNÍ KONTROLA VÝSTUPNÍ KONTROLA](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/kontrola_skla.jpg)
Po ukončení práce je prasklina pouhým okem takřka neviditelná, přesto není povoleno vyhláškou Ministerstva dopravy opravovat praskliny přímo v zorném poli řidiče. Po naší opravě vozidlo vždy projde STK, vždy Vám vystavujeme certifikát, kde vyznačíme, na jakém místě bylo sklo opraveno.
Autoklimatizace
- Plnění a kontrola klimatizace osobních a dodávkových automobilů ekologickým chladivem R134
- Recyklace a doplnění chladiva klimatizačního systému
- Plnění detekční kapalinou pro zjištění úniku chladiva
- Dezinfekce klimatizace ozonem
DIAGNOSTIKA
![DIAGNOSTIKA DIAGNOSTIKA](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/diagnostika_klima.jpg)
Připadá Vám, že klimatizace ve Vašem autě již nemá takovou účinnost jako dříve? Nemusí to znamenat závadu, protože běžný únik chladícího media bývá kolem 20% za rok. Většinou stačí pouze doplnit médium v rámci běžné údržby naším plně automatickým přístrojem. Ten nejdřív odsaje zbytek původního média, které vyčistí, přidá požadované množství nového a klimatizační okruh znovu naplní. K tomu přimísí speciální olej, který promazává prvky klimatizace kvůli delší životnosti a také detekční kapalinu.
Pokud byla ztráta tlaku způsobena netěsností, pomocí této detekční kapaliny dokážeme snadno lokalizovat místo úniku a případně provézt opravu.
ČIŠTĚNÍ A DEZINFEKCE
![ČIŠTĚNÍ A DEZINFEKCE ČIŠTĚNÍ A DEZINFEKCE](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/cisteni_klima.jpg)
Při každém plnění klimatizace pročistíme speciálním přípravkem vzduchovody kterými k Vám proudí vzduch do interiéru. V těchto rozvodech se usazují různé bakterie a plísně. Po jejich vyčistění rázem zjistíte jak je vzduch z klimatizace čerstvý a svěží.
Je také samozřejmě nutné včas podle výměnných intervalů měnit pylový filtr.
PLNĚNÍ
![PLNĚNÍ PLNĚNÍ](http://cdn.makocar.cz/data/user-content/media/servis/plneni_klima.jpg)
Pokud je vzduch v autě cítit například po cigaretách, nebo po různých plísních, provádíme dezinfekci interiéru ozonem. Ozon, který vyrábí speciální přístroj má na neutralizaci bakterií a pohlcení zápachů 1000x vyšší účinnost než chlor. Interiér Vašeho automobilu bude nejen vonět novotou, ale všechny zdroje zápachu budou zcela zlikvidovány.
Kompletní proces dezinfekce trvá maximálně 1 hodinu.